close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לגדל כלב בבית

מערכת שורשד טבת, תשפג28/12/2022

עם הזמן הימצאותו של כלב בבית הופכת להיות חלק אינטגרלי מההתנהלות בכל בית וקשה לדמיין את החיים בלעדיו. כל בני הבית נהנים לשחק אתו בכל עת

תגיות:
צילום: pixabay
כלב
במציאות העכשווית אפשר לראות בבתים רבים בישראל שיש גם כלב שגדל עם בני הבית.
צילום: pixabay
לעיתים זהו רצונם של ההורים שהילדים יתרגלו לעובדה שיש חיית מחמד אהובה בבית ולעיתים זהו רצונם של הילדים שמשכנעים את ההורים להוסיף כלב הביתה. התהליך הזה הוא לעיתים מהיר ולעיתים לוקח זמן רב . יש הורים שלא ששים לעובדה שיהיה להם כלב בבית ולכן נדרש זמן לעכל את הבקשה. אך כאשר יש הסכמה בני הבית בוחנים בשלב ראשון אופציה של אימוץ כלבים. הם מגיעים למתחמים של העמותות השונות ורואים אילו כלבים מוצעים לאימוץ. כלב אינו עניין של מה בכך ולוקח זמן עד שמקבלים החלטה. לעיתים בני המשפחה מגיעים כמה וכמה פעמים כדי לראות כלבים חדשים שהגיעו לאימוץ שהם נקשרים אליהם.

שלב חשוב הוא לקבל החלטה איזה כלב מעוניינים לאמץ. יש משפחות שמעוניינות בכלב קטן שיהיה צעצוע אהוב בבית ויש אחרים שמעדיפים שיהיה זה כלב לברדור יפהפה אשר יעניק ערך מוסף של הגנה לבני הבית. הכלב ייהנה להסתובב הן בבית והן בחצר וכך ייהנה מהמרחבים הנוחים עבורו. בני הבית יוציאו אותו מדי פעם לפארק וכך הוא ילמד גם לעשות את צרכיו מחוץ לבית. במידת הצורך הוא יקבל שירותי אילוף כדי שהתנהגותו תהיה תואמת את העובדה שיש כלב בבית ולכן עם הזמן הוא ילמד את דרכי ההתנהגות הנאותות.

אחריות של גידול כלב
גידול של כלב היא אחריות גדולה ובני הבית בהתאם לצורך ייקחו אותו לווטרינר כדי לבצע את החיסונים הנדרשים וכך להגן עליו מפני מחלות שונות. כמו כן אם הוא לא ירגיש טוב, הווטרינר יבדוק אותו באופן מעמיק ובמידת הצורך הוא יקבל תרופות אשר יחזקו אותו והוא ישוב לבריאות תקינה.

השמחה בבית
עם הזמן הימצאותו של כלב בבית הופכת להיות חלק אינטגרלי מההתנהלות בכל בית וקשה לדמיין את החיים בלעדיו. כל בני הבית נהנים לשחק אתו בכל עת והם מאד נהנים מהעובדה שיש כלב איתם בכל עת. לכן הם רוכשים עבורו את האביזרים הנחוצים לו כמו מיקום נוח לשינה, שמיכה שמחממת אותו, צעצועים שונים כמו כדור או עצמות שהוא נהנה לשחק איתם לאורך היום.
כך בכל יציאה לפארק או לטיול הכלב מצטרף לבני המשפחה והוא נהנה מכל החוויות המשפחתיות שלהם. גם החברים וכל קרובי המשפחה כבר מודעים לעובדה שיש כלב בבית וכולם מכירים אותו ונהנים גם הם לשחק אתו. בבתים רבים העובדה שהתווסף כלב בבית תרמה מאד לעובדה שיש שמחת חיים בבית והמון אושר.

אוכל לכלב
האחריות של ההורים היא גם למתן מזון שהוא בטיב מעולה לכל כלב. זאת על פי גילו, גודלו וההמלצה של הווטרינר. ההיצע של אוכל לכלבים הוא עצום ולכן אפשר לגוון ולרכוש לו אופציות חדשות מדי פעם.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה